avatar

9301749

Τσίτα τα γκάζια!

Posts: 6,325

Patrol Admin

Lead

Apr 26 09 12:12 AM

Tags : :

Παιρνουμε λοιπον που λετε μια ωραια μαμα εξατμιση απο dinamik.. Λιγο παλια, λιγο σκουριασμενη.. Α, λειπει και το τελικο, αλλα σιγα μωρε και τι εγινε! :mrgreen:

imageimageimage


Κανουμε μια μικρη τομη στο μπροστινο κομματι της..

imageimageimageimage


Το εμπρος κομματι μια χαρα φαινεται! Αδειο, χωρις τιποτα να εμποδιζει την ροη και την σωστη λειτουργια της εξατμισης. Ομως πισω.. τι εχουμε εδω?!

image


Συνεχιζουμε την επεμβαση με ενα ολοκληρωτικο κοψιμο! :razz: Και...

imageimageimageimage


Αντι ενος αδειου θαλαμου διαστολης, ο οποιος θα ηταν οτι χρειαζομαστε σε ενα διχρονο κινητηρα.. Παιρνουμε αυτον εδω.
Τρια τα σημεια ενδιαφεροντος.

1. Ενας διατριτος σωληνας:
image


2. Ενα μεταλλικο "σφουγγαρι", στερεωμενο σε ενα κυλινδρο, ο οποιος μειωνει το εμβαδον διατομης καπου στο μισο:
imageimage

3. Ενα σωληνακι που μειωνει την διαμετρο του τελευταιου τμηματος της εξατμισης, προς το τελικο:
imageimage


Ελεος! Κατα τα αλλα, η μαμα εξατμιση κοβει και ανεβαζει θερμοκρασιες και και και! Εμ, ειναι δυνατον, με τοσα καλουδια που την εχει φορτωσει η μαμα Modenas;;
Απο αποψη ογκου και μεγεθους του θαλαμου διαστολης, αν την δειτε χωρις ολα αυτα τα μπιχλιμπιδια, ειναι αρκετα μεγαλος! Και κατα την γνωμη μου μεγαλυτερος απο την Scarov! Σιγουρα "αδειαζοντας" καποιος την εξατμιση και αφηνοντας το υπολοιπο συνολο ως εχει, θα χαλασει ολη την λειτουργια. Αλλα νομιζω με τις αναλογες βελτιωσεις και ρυθμισεις, μαζι με ενα μεγαλυτερης διαμετρου αρχικο τμημα (λαιμο), ο εργοστασιακος θαλαμος διαστολης ειναι ιδιαιτερα καλος!
Κι οσο για ποιοτητα κατασκευης..; Η Μκ μπροστα της ειναι τσιγαροχαρτο! Για να την κοψω παιδευομουν ενα τεταρτο!

Και δυο ακομα φωτος ο θαλαμος τοποθετημενος.
imageimage
Quote    Reply   

#2 [url]

Apr 26 09 3:28 AM

Σε κανενα 2χρονο δεν ειναι καλο να ειναι τελειως αδεια η εξατμιση.Παντως σε σχεση με την ΜΚ αυτη σου βγαζει ολη την δυναμη στα χαμηλα.Για μεσα στην πολη ειναι οτι πρεπει για παντες.Ειδικα αν το μηχανακι ειναι γυρω στα 56-57 χιλιοστα απλο.

Quote    Reply   
avatar

9301749

Τσίτα τα γκάζια!

Posts: 6,325 Patrol Admin

#4 [url]

Apr 26 09 12:52 PM

madloufos wrote:
Σε κανενα 2χρονο δεν ειναι καλο να ειναι τελειως αδεια η εξατμιση.Παντως σε σχεση με την ΜΚ αυτη σου βγαζει ολη την δυναμη στα χαμηλα.Για μεσα στην πολη ειναι οτι πρεπει για παντες.Ειδικα αν το μηχανακι ειναι γυρω στα 56-57 χιλιοστα απλο.


Γιατι??

Εμενα μου συνεμπαινει γιατι εχουν χωριστο κομματι για την κουρμπα που παει στο λαιμο και χωριστο για το πρωτο τμημα του πρωτου κωνου. Πιστευω οτι αν κοντυνει η εξατμιση κατα αυτο το μηκος θα ειναι καλυτερη. Αλλα που να το δοκιμασεις αυτο? Μετα θελει να την πας σε εξατμισα να σου κανει καινουρια κουρμπα στο υπολοιπο τμημα και απο εκει κι επειτα θα εχεις και προβλημα με τις βαζεις και το αν χωραει καλα στο μηχανακι. :baris

Quote    Reply   

#5 [url]

Apr 26 09 1:11 PM

Βαγγєλης ½ wrote:
madloufos wrote:
Σε κανενα 2χρονο δεν ειναι καλο να ειναι τελειως αδεια η εξατμιση.Παντως σε σχεση με την ΜΚ αυτη σου βγαζει ολη την δυναμη στα χαμηλα.Για μεσα στην πολη ειναι οτι πρεπει για παντες.Ειδικα αν το μηχανακι ειναι γυρω στα 56-57 χιλιοστα απλο.


Γιατι??

Εμενα μου συνεμπαινει γιατι εχουν χωριστο κομματι για την κουρμπα που παει στο λαιμο και χωριστο για το πρωτο τμημα του πρωτου κωνου. Πιστευω οτι αν κοντυνει η εξατμιση κατα αυτο το μηκος θα ειναι καλυτερη. Αλλα που να το δοκιμασεις αυτο? Μετα θελει να την πας σε εξατμισα να σου κανει καινουρια κουρμπα στο υπολοιπο τμημα και απο εκει κι επειτα θα εχεις και προβλημα με τις βαζεις και το αν χωραει καλα στο μηχανακι. :baris


Δεν εννοω να την τροποποιησεις εννοω να την αδειασεις ολη.Να μην εχει τιποτα μεσα.

Quote    Reply   
avatar

9301749

Τσίτα τα γκάζια!

Posts: 6,325 Patrol Admin

#8 [url]

Apr 26 09 2:14 PM

Ε που να ξερουμε?
Υποθετικα, εγω, σου λεω οτι θα δουλευει καλα! Μπορει να μην εχεις τα ψηλα μιας Μκ πχ, αλλα σιγουρα θα δουλευει καλα! Αν εννοεις μονο 56 δηλαδη. Αν αλλαξεις χρονισμους κλπ, ενταξει, καμια εξατμιση απο οσες ξερουμε δεν μπορεις να πεις οτι δουλευει αψογα.

Quote    Reply   

#9 [url]

Apr 26 09 3:09 PM

nikolakis wrote:
αν το κανεις αυτο στιν εξατμιση..
σε ενα 56 8α δουλευει καλα..?


Σε 56 απλο το μηχανακι δουλευει χαμηλα και για μεσα στην πολη ειναι πολλη καλη.Αλλα αν εχεις πολλα χιλιοστα η μαμα δεν σε βοηθαει καθολου.

Quote    Reply   

#10 [url]

Apr 26 09 3:11 PM

παντως η διαφορα βαρους μεταξυ της μαμα εξατμησης με την προτεκτ που φοραω ειναι τεραστια.η χειροποιητη ξαλαφρωνει πολυ το μηχανακη

Quote    Reply   

#11 [url]

Apr 26 09 3:18 PM

Βαγγєλης ½ wrote:
Μα κι εγω γι αυτο ρωτησα γιατι..


Στο δικο μου οταν ηταν γνησιο το δοκιμασα και την αδειασα και δεν πηγαινε βημα το μηχανακι.Μετα οσους εχω ρωτησει μου ειπαν οτι αδεια εξατμιση συμφερει μοσο στα 4χρονα(κατι με την ροη των καυσαεριψν εχει σχεση νομιζω μου ειπαν).Ασε που δεν εχω δει ποτε αδεια εξατμιση σε 2χρονο που βγαινει απο το εργοστασιο αδεια.Ολο και κατι εχουν μεσα π.χ. πετροβαμβακα.Εχει γινει και παρομοια συζητηση στο forum.

Quote    Reply   
avatar

9301749

Τσίτα τα γκάζια!

Posts: 6,325 Patrol Admin

#12 [url]

Apr 26 09 4:11 PM

Μα αποκλειεται ποτε απο το εργοστασιο να εχει αδεια εξατμιση. Δεν προκειται να γινει ποτε κατι τετοιο!
Επισης δεν ειπα ποτε για τελικο! Φαινεται και στις φωτογραφιες, αλλωστε.. ΜΟΝΟ για τον θαλαμο διαστολης μιλαω! Οι πετροβαμβακες και τα λοιπα, πανε στο τελικο και ακομα κι εκει, χαλαρα μπορει να ειναι αδειο το τελικο. Απλα δεν εχει καμια λογικη αυτο το πραγμα, ουτε κερδιζεις καπου και κανεις και υπερβολικα πολυ θορυβο ασκοπα.

Σχετικα με την ροη τωρα.. ψαξε πως λειτουργει ο θαλαμος διαστολης σε ενα 2τ (υπαρχει και συζητηση στο φορουμ) και σκεψου κατα ποσο μπορει να επηρεαζεται απο "διαφορα" μεσα στην εξατμιση. Αν στο 4τ επηρεαζουν 1, στο 2τ επηρεαζουν 41!

Τελος, σκεψου αυτο. Απο το εργοστασιο λενε "Θα βγαλουμε σε κυκλοφορια ενα 2τ. Τι περιορισμους εχουμε; Να περναει Euro2. Ωραια. Το φτιαχνουμε, εχουμε Α εκπομπες ρυπων. Τροποποιουμε την εξατμιση ετσι (κοφτες, καταλυτες κλπ), ωστε να μειωσουμε τις εκπομπες. Οκ."
Το επομενο σταδιο ειναι με αυτη την δεδομενη εξατμιση, να ξεκινησουν να ρυθμισουν το μηχανακι. Ε, ωραια! Αμα παω εγω και κανω την εξατμιση οπως ηταν αρχικα και αφησω τις ρυθμισεις για την τροποποιημενη, λογικο να μην πηγαινει βημα. Εγραψα κι απο πανω, πως ειναι λογικο να θελει ρυθμισεις μετα.. Εμενα προσωπικα, δεν μου κανει και πολυ λογικο να εφτιαξαν με εναν συγκεκριμενο τροπο μια εξατμιση, ωστε μετα να λειτουργει σωστα μονο με τους κοφτες και τους καταλυτες.

Quote    Reply   
avatar

Koyfo

Τσίτα τα γκάζια!

Posts: 5,817 Developer

#13 [url]

Apr 26 09 6:02 PM

Οπως τα λεει ο Βαγγελης ειναι. Και σας ξαναλεω οπως ειχα πει και πιο παλια, εδω Πρεβεζα ηταν ενα παιδι που ειχε απο τα πρωτα Dinamik με το κοντο + βιδωτο τελικο και μαυρη ηλελεκτρονικη. Οποτε εκοψε την μαμα οπως ο βαγγελης και την αδειασε τελειως, κολλησε αλλο τελικο pro circuit και ζιγκλερωσε + ρυθμισε το μηχανακι και εσφαζε μετα.

image

Quote    Reply   
avatar

9301942

Τσίτα τα γκάζια!

Posts: 5,104

#15 [url]

Apr 27 09 12:13 AM

βαγγο σε αυτην την φωτο image

εγω το σωληνακι στο τελος το αφησα.. γτ πιστευω πως χρειαζεται αν υποθεσουμε πως και η μκ ειχε το ιδιο στα ιδια μμ και την κλεινουμε λιγο.. αν το βγαλεις αυτο θα ειναι πολυ ανοιχτο.. μετα το σφουγγαρι το εβγαλα αλλα το γυρω γυρω το αφησα μονο το σφουγγαρι βγηκε... και η αλλη η μλκια που ειναι στην αρχη δεν θυμαμαι καθολου πως ηταν και αν το ειχαν πειραξει...

imageimage
http://www.bikepics.com/members/akis_d/

Quote    Reply   
avatar

9301942

Τσίτα τα γκάζια!

Posts: 5,104

#16 [url]

Apr 27 09 12:15 AM

Βαγγєλης ½ wrote:
Μα αποκλειεται ποτε απο το εργοστασιο να εχει αδεια εξατμιση. Δεν προκειται να γινει ποτε κατι τετοιο!
Επισης δεν ειπα ποτε για τελικο! Φαινεται και στις φωτογραφιες, αλλωστε.. ΜΟΝΟ για τον θαλαμο διαστολης μιλαω! Οι πετροβαμβακες και τα λοιπα, πανε στο τελικο και ακομα κι εκει, χαλαρα μπορει να ειναι αδειο το τελικο. Απλα δεν εχει καμια λογικη αυτο το πραγμα, ουτε κερδιζεις καπου και κανεις και υπερβολικα πολυ θορυβο ασκοπα.

Σχετικα με την ροη τωρα.. ψαξε πως λειτουργει ο θαλαμος διαστολης σε ενα 2τ (υπαρχει και συζητηση στο φορουμ) και σκεψου κατα ποσο μπορει να επηρεαζεται απο "διαφορα" μεσα στην εξατμιση. Αν στο 4τ επηρεαζουν 1, στο 2τ επηρεαζουν 41!

Τελος, σκεψου αυτο. Απο το εργοστασιο λενε "Θα βγαλουμε σε κυκλοφορια ενα 2τ. Τι περιορισμους εχουμε; Να περναει Euro2. Ωραια. Το φτιαχνουμε, εχουμε Α εκπομπες ρυπων. Τροποποιουμε την εξατμιση ετσι (κοφτες, καταλυτες κλπ), ωστε να μειωσουμε τις εκπομπες. Οκ."
Το επομενο σταδιο ειναι με αυτη την δεδομενη εξατμιση, να ξεκινησουν να ρυθμισουν το μηχανακι. Ε, ωραια! Αμα παω εγω και κανω την εξατμιση οπως ηταν αρχικα και αφησω τις ρυθμισεις για την τροποποιημενη, λογικο να μην πηγαινει βημα. Εγραψα κι απο πανω, πως ειναι λογικο να θελει ρυθμισεις μετα.. Εμενα προσωπικα, δεν μου κανει και πολυ λογικο να εφτιαξαν με εναν συγκεκριμενο τροπο μια εξατμιση, ωστε μετα να λειτουργει σωστα μονο με τους κοφτες και τους καταλυτες.


+1 αλλα στο τελικο με πετροβαμβακα παει πολυ καλυτερα.. οταν το ειχα 58 χωρις μεσα πετροβαμβακα στα 300 μετρα εβαζα 6η ενω οταν το εφτιαξα περναγε σπαστο με 6η.... στα 300

imageimage
http://www.bikepics.com/members/akis_d/

Quote    Reply   

#17 [url]

Apr 27 09 12:40 PM

madloufos wrote:
nikolakis wrote:
αν το κανεις αυτο στιν εξατμιση..
σε ενα 56 8α δουλευει καλα..?


Σε 56 απλο το μηχανακι δουλευει χαμηλα και για μεσα στην πολη ειναι πολλη καλη.Αλλα αν εχεις πολλα χιλιοστα η μαμα δεν σε βοηθαει καθολου.


αακριβος ετσι ειναι εγω το ειχα 56,5 wossner με τι μαμα εκσατμιση κ ενα καρμπιρατερ και επεζε ατελιοτα μπαντιλικια οσι αποστασι γουσταρα

Quote    Reply   

#18 [url]

Apr 27 09 6:25 PM

Βαγγєλης ½ wrote:
Μα αποκλειεται ποτε απο το εργοστασιο να εχει αδεια εξατμιση. Δεν προκειται να γινει ποτε κατι τετοιο!
Επισης δεν ειπα ποτε για τελικο! Φαινεται και στις φωτογραφιες, αλλωστε.. ΜΟΝΟ για τον θαλαμο διαστολης μιλαω! Οι πετροβαμβακες και τα λοιπα, πανε στο τελικο και ακομα κι εκει, χαλαρα μπορει να ειναι αδειο το τελικο. Απλα δεν εχει καμια λογικη αυτο το πραγμα, ουτε κερδιζεις καπου και κανεις και υπερβολικα πολυ θορυβο ασκοπα.


Ετσι ναι.Εγω την αδειασα ολη μα ολη.Και τελικο και την φουσκα.Και το μηχανακι δεν πηγαινε βημα.

Quote    Reply   
avatar

9301749

Τσίτα τα γκάζια!

Posts: 6,325 Patrol Admin

#19 [url]

Apr 27 09 7:08 PM

Το τελικο ποιος ο λογος να το αδειασεις??
Εγω λεω οτι με αδειο θαλαμο και καλο ρυθμισμα, αντε και λιγο βραδυπορεια στην αναφλεξη θα ειναι αλλο μηχανακι ενα μαμα dinamik!
Εσυ δοκιμασες καθολου να το ρυθμισεις μετα το "αδειασμα" ή μπα?

Quote    Reply   
avatar

Koyfo

Τσίτα τα γκάζια!

Posts: 5,817 Developer

#20 [url]

Apr 27 09 8:04 PM

Βαγγєλης ½ wrote:
Εσυ δοκιμασες καθολου να το ρυθμισεις μετα το "αδειασμα" ή μπα?


Απανταω εγω σχεδον σιγουρος πως οχι. Και να το δοκιμασε δε θα το εκανε καλα...

image

Quote    Reply   
Add Reply

Quick Reply

bbcode help